Astell&Kern SR25 - świetny maluch

Astell&Kern SR25 - świetny maluch

1 Astell&Kern SR25 – wstęp

Firma A&K jest młoda ale dobrze znana w świecie jako producent najwyższej klasy przenośnych urządzeń do słuchania muzyki Hi-Res zwanych DAP. Produkty są łatwe do rozpoznania dzięki charakterystycznemu dizajnowi. Rcenzja dotyczy nowego modelu SR25. Być może już wiesz, że nie piszę recenzji z testów, jak zawodowi recenzenci. Zanim opiszę jakieś urządzenie, najpierw używam go przez kilka miesięcy aby dobrze je poznać. W tym przypadku było inaczej. Dostałem propozycję od dystrybutora Astell&Kern, firmy MIP aby opisać najnowszy model, który pojawi się na stronie producenta. Z ciekawości zgodziłem się ale czasu było mało więc odłożyłem wszystko, co czeka w kolejce na recenzję i cały wolny czas poświęciłem na słuchanie muzyki z SR25. Po trzech tygodniach poznałem je w miarę dobrze i teraz możesz przeczytać co myślę o jego możliwościach.




2. Astell&Kern SR25 – budowa

SR25 należy do linii produktów A&norma i zastępuje model SR15. Ponieważ premiera już była więc wszystkie szczegóły techniczne, np.: wymiary i wagę możesz łatwo znaleźć na polskiej stronie importera – MIP. Ja skupię się na opisie odczuć z używania.
Ponieważ używam telefonu z ekranem 6,4 cala 2K (w klasycznych proporcjach, nie jamnik), po zobaczeniu SR25 zdziwiłem się, jak bardzo jest mały. Jego ekran ma tylko 3,6” 720x1280 pikseli.

astellkern sr25 fiio m11 pro 3
Posiadam FiiO M11 Pro z ekranem 5,15 cala, który uważałem za mały, a SR25 ma znacznie mniejszy. Okazało się, że jest jeszcze model niższy SR15, który ma ekran 3,3” i mniejszą rozdzielczość. Zatem postęp w wielkości i jakości (rozdzielczość, kolory i jasność) ekranu wraz z modelem jest.
Zastanawiałem się po co taki mały grajek i szybko odpowiedziałem sobie, że dla tych co w ruchu słuchają, bo wtedy im mniejszy i lżejszy DAP tym lepiej. Oczywiście w stosunku do odtwarzaczy MP3, to nadal olbrzym ale w kategorii Hi-Res audio, to waga piórkowa. Zatem podsumowując sprawę wielkości, jeśli używasz DAP-a w ruchu i dobrze widzisz, to będziesz zadowolony. Ja słucham tylko w domu więc waga mi nie przeszkadza, natomiast używam okularów i z nimi widzę świetnie, natomiast słucham bez okularów i wtedy odczytanie napisów na ekranie SR25 wymagało maksymalnego wysiłku od moich oczu. Trenuję też bez okularów więc nie widzę najgorzej.

astellkern sr25 widok odtwarzanej listy
Jeśli wadę masz dużą, to nie odczytasz, tytułów piosenek na ekranie wyświetlacza. W FiiO M11 Pro jest możliwość powiększenia czcionki i z tego korzystam. W A&K SR25 nie ma tej funkcji w egzemplarzu, który dostałem. Podejrzewam, że te z regularnej produkcji mogą mieć już tą opcję dołożoną w programie lub będzie dodana później w aktualizacji programu. Mój egzemplarz po aktualizacji ma soft nr: 1.00

astellkern sr25 nr wersji programu
Skoro można odmieniać angielskie słowa, to tym bardziej pisać je po polsku. Wspomniany wcześniej charakterystyczny dizajn A&K różnie się nasila w różnych modelach DAP-ów. Na przykład SP1000 i SE100 wyglądają całkiem zwyczajnie i podobnie do wielu innych, np.: do FiiO M11 Pro.

astellkern sr25 4
Opisywany tu model SR25 ma wygląd tak specyficzny, by nie nazwać dziwaczny, że nie sposób go pomylić z czymś innym.
Dokładny opis zastępują zdjęcia, które wszystko pokazują.

astellkern sr25 6
Na uwagę zwraca, oprócz pościnanych skośnie wszystkich bocznych krawędzi, fakt, że gdy DAP stoi pionowo, to jego ekran jest posadowiony po skosie.

astellkern sr25 skos wyswietlacza
Po pewnym czasie, przyzwyczaiłem się i już mi to nie przeszkadzało. Na lewym boku obudowy są trzy przyciski.

astellkern sr25 2
Skrajne do zmiany odtwarzanego utworu, a środkowy zapewne start i pauza. Niestety w moim egzemplarzu przedprodukcyjnym nie działał i nie znalazłem w menu opcji do jego aktywacji. To na pewno błąd w sofcie.

astellkern sr25 prawy bok
Na prawym boku, w głębokim wcięciu obudowy, jest stożkowe pokrętło regulacji głośności. Jego odwrócone zamontowanie – stożek pokrętła jest ustawiony przeciwnie względem stożka obudowy, zasugerowało mi, że ma ono jakąś funkcjonalność połączoną z przesuwaniem go w osi.

astellkern sr25 pokretlo glosnosci
Niestety pokrętło nie przemieszcza się więc jego dziwny kształt jest tylko dla dizajnu. Dla mnie to mało wygodne więc uważam to za przerost formy nad treścią. Bardzo przydałaby się mechaniczna blokada pokrętła, działająca tak, że stożek można obracać w pozycji odciągniętej, a po jego minimalnym wciśnięciu w głąb, następuje jego blokada. Wtedy byłby to dizajn na usługach funkcjonalności. Tak działają pokrętła regulacji w aparatach foto oraz koronki w niektórych zegarkach. W SR25 można w menu wyłączyć funkcję regulacji głośności w trybie wyłączonego wyświetlacza. To rozwiązanie jest mało praktyczne. Oczywiście przy używaniu DAP-a w domu te funkcje nie są potrzebne.

astellkern sr25 gorna scianka
Włącznik zasilania, który służy także do gaszenia/wzbudzania wyświetlacza, jest na górnej ściance, a obok dwa gniazda słuchawkowe: niesymetryczne na mini Jack 3,5mm oraz symetryczne na mini Jack 2,5mm. Oba mogą być wyjściami liniowymi. Poziom napięcia maksymalnego można wybrać spośród czterech wartości: 0,7-1-1,25-2V dla wyjścia niesymetrycznego. Dla symetrycznego jest oczywiście dwa razy wyższy.
Niestety także w tym, najnowszym modelu, nie ma wyjścia symetrycznego w standardzie Pentaconn, czyli na mini Jack 4,4mm.

astellkern sr25 wejscia sluchawkowe 35 oraz 25 mm
Dla mnie to poważna wada ponieważ jest to nowszy standard od 2,5mm ale znacznie lepszy i szybko znalazł zastosowanie u wielu producentów słuchawek, DAP-ów, a nawet wzmacniaczy stacjonarnych, np.: SONY TA-ZH1ES, Questyle CMA Twelve. Poważnie traktujący klientów producent, nie może lekceważyć nowego standardu, który przyjął rynek. Mini Jack 2,5mm jest dobry do cienkich kabelków od słuchawek dokanałowych, natomiast grubsze, cięższe kable do słuchawek wokół usznych, potrzebują grubszego wtyku i mocniejszego gniazda - Pentaconn. Firma FiiO połączyła wszystkie potrzeby i wyposażyła M11 Pro w trzy typy gniazd słuchawkowych.
Na dolnej ściance jest gniazdo ładowania i komunikacji w standardzie USB-C.

astellkern sr25 port usb i wejscie na karte microsd
Można za jego pośrednictwem pobierać muzykę, a także wysyłać do zewnętrznego DAC-a. Jest też wejście na karty microSD bez zaślepki.

astellkern sr25 z karta microsdxc
Kartę wciska się na sprężynce aż się zablokuje, jak w laptopach i aparatach fotograficznych. W FiiO M11 Pro jest szufladka z zaślepką, podobnie jak w telefonach. Pierwsze rozwiązanie jest wygodniejsze przy częstym zmienianiu kart ale umożliwia dostęp kurzu i wilgoci do wnętrza urządzenia. Tylna ścianka zrobiona jest z włókna węglowego, wypolerowanego na wysoki połysk z błyszczącym dumnie srebrnym logiem A&norma.

astellkern sr25 tyl obudowy z wlokna weglowego
Podsumowując ten rozdział muszę stwierdzić, że jakość wykonania jest bardzo wysoka. Mimo wielu twardych i cienkich krawędzi wszystko jest idealnie spasowane i połączone. Nie występuje problem zbyt ostrych, źle obrobionych krawędzi, który dotyczy znacznie droższego modelu KANN CUBE.
Odnośnie opcji czysto programowych i widoku menu na ekranie – tzw. layout, to nie wszystko jest dopracowane w egzemplarzu, który dostałem. Przypomnę, że to sztuka przedprodukcyjna więc mogę założyć, że w egzemplarzach z regularnej produkcji, które trafią do sprzedaży, wszystko będzie na miejscu. Fabrycznie były zainstalowane tylko trzy serwisy: V-Link z zainstalowanym kanałem YouTube, Deezer oraz TIDAL.

astellkern sr25 zainstalowane serwisy muzyczne
Instalacja mojego konta w TIDAL przebiegła bez problemu i serwis działał bardzo dobrze. Jest sposób opisany przez firmę Astell&Kern, jak przy użyciu laptopa ściągnąć na SR25 program np: XAPK, który umożliwia zainstalowanie innych serwisów muzycznych. Producent SR25 celowo nie dał możliwości łatwego pobierania programów, bezpośrednio z poziomu DAP-a aby nie „zaśmiecać” urządzenia, które ma służyć tylko do słuchania muzyki. Słusznie!
Włożyłem kartę microSDXC 512GB z nagranymi albumami Hi-Res i działała bez problemów.

astellkern sr25 widok albumow na karcie microsd
Odnośnie TIDAL, wgrana jest stara wersja 1.8, która nie ma opcji pobierania plików do pamięci i odtwarzania ich bez łączności z
Internetem. Ta bardzo potrzebna funkcja, dostępna jest w nowszych wersjach serwisu. Niestety nie da się pobrać z poziomu DAP-a nowszej wersji TIDAL. Trzeba to także zrobić z użyciem laptopa. Poza brakiem trybu offline wszystko inne działa dobrze.
SR25 jest kompatybilny z transmisją plików Hi-Res o rozdzielczości 24bity, stosowaną przez TIDAL, przy użyciu protokołu MQA, który służy do ich spakowania przed wysłaniem i rozpakowania w urządzeniu przed odtworzeniem, bez utraty jakości.
Dzieję się to właściwie w trakcie odczytu danych – to jeden ciąg operacji, który dzieje się sam, w sposób niezauważalny dla słuchacza. Z ciekawych rzeczy jest to, że przy odtwarzaniu plików Hi-Res, które w TIDAL mają oznaczenie MASTER, urządzenie SR25 wyświetla częstotliwość ich próbkowania.

       astellkern sr25 widok parametrow pliku mqa 96khzastellkern sr25 widok parametrow pliku mqa 441khzastellkern sr25 widok parametrow pliku mqa 882khz

Raz widziałem nawet 192kHz ale nie umiałem potem znaleźć tego albumu.


3. Astell&Kern SR25 – dźwięk

Gdy zacząłem słuchać tego małego DAP-a, od razu przyszły mi do głowy ludowe powiedzonka: „mały ale jary”, „chudy ale byk”, bo idealnie pasują do sposobu grania i postury tego urządzenia. Dźwięk jest bardzo dynamiczny i…potężny!
Głośność jest wyskalowana 0-150, a z żadnymi słuchawkami nie przekroczyłem 115, zwykle miałem ustawione między 96, a 103 chociaż słucham z poziomem live, czyli bardzo głośno. Zatem zapas głośności jest bardzo duży.
Jeszcze bardziej zaskoczyło mnie, że tak mały DAP ma zapas mocy i umiejętność jej dozowania w taki sposób, że zachowuje pełną kontrolę nad dynamiką i basem. Dla pełnego obrazu rzeczy, dodam, że z powodu braku kabla z Jackiem 2,5mm, używałem tylko wyjścia 3,5mm, a więc niesymetrycznego o znacznie mniejszej mocy. Producent niestety nie podaje wartości mocy dla wyjść, a jedynie napięcie: 4V dla wyjścia zbalansowanego i 2V dla niezbalansowanego. Z wyjścia symetrycznego 2,5mm na pewno jest dwa razy większa moc.
Podzielę się teraz obserwacją, odnośnie postępu w jakości sprzętu audio. Stacjonarne wzmacniacze słuchawkowe mimo wielkiej różnorodności w moim odczuciu nie wykazują postępu w jakości prezentowanej muzyki, a jedynie przyrost funkcjonalności. Natomiast w nowym sektorze DAP-ów, postęp w jakości muzyki jest bardzo duży. Kilkanaście lat temu nie było jeszcze urządzeń przenośnych, zdolnych odtwarzać muzykę Hi-Res strumieniowo i z zapisanych plików, a do tego mogących wysterować słuchawki klasy Hi-End. Na przestrzeni pięciu lat nastąpił znaczny postęp. Otóż gdy flagowym modelem był AK380, posłuchałem go z kilkoma słuchawkami ale jego dźwięk nie spodobał mi się i stwierdziłem, że odpuszczam sobie DAP-y skoro słucham muzyki tylko w domu. Technicznie dźwięk był na wysokim poziomie ale muzyki w nim było dla mnie zbyt mało.
Teraz jest nowy model – SR25 kosztujący 3kzł. To tanio, w kontekście całej oferty firmy Astell&Kern, bo ich obecny flagowy model - SP2000 kosztuje 17kzł! Jakość i rodzaj brzmienia jaki oferuje SR25 są tak dobre, że słuchałem go z przyjemnością przez trzy tygodnie.
Jakie to brzmienie jest? Jest bardzo podobne do wyglądu. Precyzyjne, szybkie i kontrolowane. Mój prywatny FiiO M11 Pro też kosztuje 3kzł więc używałem go do porównawczych odsłuchów. Różnice są łatwe do usłyszenia. Astell SR25 prezentuje dźwięk z taką samą dynamiką ale bardziej usztywniony. Wokale są twardsze i cała średnica mniej nasycona harmonicznymi, przez co dźwięki są bardziej dobitne i mają podkreślone kontury. Barwy SR25 są mniej obfite ale mimo to dość żywe. Znacznie lepsze od tych jakie prezentuje AK300 i KANN CUBE. Tam są pastelowe, a czasem szare. Dawny flagowiec AK380 pokazuje muzykę też w barwach pastelowych i jeszcze bardziej usztywnioną. Dynamika i atak bez szlachetnej barwy i wypełnienia odbiera mi przyjemność ze słuchanej muzyki.
Na tle prezentacji SR25 muzyka z FiiO M11 Pro jest plastyczna i barwna, a do tego równie dynamiczna i szybka ale potężniejsza. Pozornie większa precyzja basu w wydaniu SR25 wynika z jego mniejszego wypełnienia. Chudszy bas zwykle jest odbierany jako lepiej kontrolowany.
Ważne abyś wiedział, że różnice w graniu między Astell SR25, a FiiO M11 Pro, choć łatwe do usłyszenia i nazwania, nie są duże. Klasa brzmienia jest ta sama i prawda muzyczna też ale inne jej przedstawienie. M11 Pro bardziej pasuje do słuchawek wyższej klasy o brzmieniu neutralnym i przeźroczystym, np.: Beyerdynamic T1.2, Pioneer MASTER 1, McIntosh MHP1000. Natomiast brzmienie A&K SR25 bardziej mi odpowiada ze słuchawkami o miękkim i obfitym charakterze dźwięku, np.: FOCAL Elear, AudioQuest NightHawk Carbon. MASTER 1 pokazywał szczupłość barwy na średnicy, co sprawiało, że wokale były płaskie, a czasem prowadziło do ostro syczących sybilantów.
Bardzo fajnie zagrały natomiast rewelacyjne słuchawki Monolith M650. Dźwięk był optymalnie zbalansowany miedzy szczegółowością i atakiem, a barwą i wypełnieniem. Do tego miał potęgę i zejście basu z pełną jego kontrolą. To kolejny raz potwierdza wysoką klasę tych tanich słuchawek. Świetnie pasowały swoim charakterem słuchawki ULTRASONE Edition 11 (recenzja w przygotowaniu). Mają dużo basu i dynamiki więc SR25 pilnował kontroli i porządku w dźwięku, co dawało świetny efekt końcowy.
Zaskoczyła mnie współpraca SR25 z bardzo przejrzystymi i szybkimi słuchawkami izodynamicznymi - Oppo PM-2 (recenzja wkrótce). Z jednej strony opisywany DAP Astell&Kern pokazał sporą część klasy tych wyjątkowych słuchawek, a z drugiej PM-2 pokazały maksimum możliwości brzmieniowych SR25. Brzmienie ich było bardzo szybkie, co jest cechą tych słuchawek ale jednocześnie barwne i plastyczne. Zniknęła całkowicie twardość wokali i mimo bardzo wyraźnego pokazania wszystkich alikwotów mowy ludzkiej, sybilanty były całkiem gładkie i wolne od przerysowanej sykliwości. Naprawdę klasa!
Dla zobrazowania o czym piszę podam przykład - znany utwór: STING Englishman in New York. Pod koniec kawałka wchodzi gęsto i mocno grająca perkusja i cała sztuka w tym aby uderzenia w tom-tom były szybkie, precyzyjne i jednocześnie nie były twarde i głuche, tylko miały głębię tonu i oddanie wybrzmienia. Trudno to uzyskać, zwłaszcza że płyta była wydana w 1987r.
Oppo PM-2 wraz z A&K SR25 oddały to tak rewelacyjnie, że aż nie mogłem uwierzyć. Do tego głos wokalisty pokazany był tak czysto, że trudno takim go usłyszeć, bo zazwyczaj STING ma przerysowane sybilanty, a pisząc wprost, sepleni.
To zestawienie pokazało, że mały Astell mimo wielkiego serca do grania, nie ma dużej mocy. Okupione to jest zubożeniem i utwardzeniem muzyki ze słuchawkami dynamicznymi. Jednym to szkodzi, innym nie przeszkadza, a jeszcze innym pomaga, co opisałem wcześniej.
Słuchawki izodynamiczne, zwane często planarnymi, są zazwyczaj trudnym obciążeniem z powodu dużej mocy i niskiej skuteczności. Oppo PM-2 (PM-1 też) mają małą moc: 500mW i bardzo wysoką sprawność: 102dB/1mW. Są pod tym względem przełomowe i nadal takich nie ma. Typowe planary mają sprawność około 90dB, a więc kilkukrotnie większe zapotrzebowanie na moc. Natomiast typ obciążenia, w przeciwieństwie do słuchawek dynamicznych, mają w zasadzie czysto rezystancyjny.
Słuchawki dynamiczne mają napęd z cewką, która ma indukcyjność, a więc wnosi impedancję. Nie wnikając dalej w sprawy elektrotechniczne, dość napisać, że wzmacniacze wolą obciążenie rezystancyjne. Gdy odbiornik ma impedancję, to mają problem z jego poprawnym wysterowaniem. To właśnie jest powodem, dla którego mały Astell&Kern SR25 gra rewelacyjnie ze słuchawkami Oppo PM-2, a z dynamicznymi różnie sobie radzi.
Puentując ten wywód stwierdzę, że gdybym miał używać tylko Oppo PM-2, to wybrałbym SR25. Z FiiO M11 Pro grają potężniejszym dźwiękiem ale mniej przejrzystym. Ponieważ używam wielu, różnych słuchawek, to pozostanę z FiiO M11 Pro. Nie zdziwię się, gdy Ty wybierzesz wersję dźwięku z SR25 – bardziej techniczną / nowoczesną.
Jego charakter bardziej mi odpowiada z muzyką elektroniczną, we wszystkich odmianach, natomiast mniej z akustyczną.

4. Astell&Kern SR25 – podsumowanie

SR25 to pierwszy DAP firmy Astell, którego dźwięk mi się podoba, mimo że to podstawowy model w ofercie. Wynika to z pewnością z tego, że jest przedstawicielem nowej generacji i nowego typu brzmienia, które mi odpowiada. Bardzo ciekawi mnie jak gra najwyższy model z tej generacji, czyli SP2000. Domyślam się, że ma znacznie wyższe możliwości.
Niemniej cena 3kzł za SR25, to poziom flagowego do niedawna modelu M11 Pro firmy FiiO. Obecnie jest nim model M15 za 6kzł. Zatem nie patrz na SR25 przez pryzmat najniższej ceny w katalogu firmy Astell&Kern. Ten mały DAP wcale nie jest tani ale jego możliwości pracy z trudnymi i wyrafinowanymi słuchawkami oraz wysoka jakość dźwięku całkowicie i z nawiązką tą cenę uzasadniają.
Jeśli potrzebujesz DAP-a do biegania, jazdy rowerem, na rolkach itd., to SR25 jest strzałem w dziesiątkę, ze względu na małą wagę i wymiary w swej klasie. Tym bardziej, że gdy wrócisz do domu, możesz podłączyć do niego duże wokół uszne słuchawki i nadal będziesz zadowolony z dźwięku.

                                                                                                                                                                                  Gorąco polecam
                                                                                                                                                                                     Józek Bywalec


Astell&Kern SR25 - dyskusja


Astell&Kern SR25 - miniatura
Astell&Kern SR25 - miniatura
Astell&Kern SR25 - miniaturka 1
Astell&Kern SR25 - miniaturka 1
Astell&Kern SR25 - 1
Astell&Kern SR25 - 1
Astell&Kern SR25 - 2
Astell&Kern SR25 - 2
Astell&Kern SR25 - 3
Astell&Kern SR25 - 3
Astell&Kern SR25 - 4
Astell&Kern SR25 - 4
Astell&Kern SR25 - 5
Astell&Kern SR25 - 5
Astell&Kern SR25 - 6
Astell&Kern SR25 - 6
Astell&Kern SR25 - 7
Astell&Kern SR25 - 7
Astell&Kern SR25 - 8
Astell&Kern SR25 - 8
Astell&Kern SR25 - górna ścianka
Astell&Kern SR25 - górna ścianka
Astell&Kern SR25 - nr wersji programu
Astell&Kern SR25 - nr wersji programu
Astell&Kern SR25 - plecki
Astell&Kern SR25 - plecki
Astell&Kern SR25 - pokrętło głośności
Astell&Kern SR25 - pokrętło głośności
Astell&Kern SR25 - port USB i wejście na kartę microSD
Astell&Kern SR25 - port USB i wejście na kartę microSD
Astell&Kern SR25 - prawy bok
Astell&Kern SR25 - prawy bok
Astell&Kern SR25 - skos wyświetlacza
Astell&Kern SR25 - skos wyświetlacza
Astell&Kern SR25 - tył obudowy z włókna węglowego
Astell&Kern SR25 - tył obudowy z włókna węglowego
Astell&Kern SR25 - wejścia słuchawkowe 3,5 oraz 2,5 mm
Astell&Kern SR25 - wejścia słuchawkowe 3,5 oraz 2,5 mm
Astell&Kern SR25 - widok albumów na karcie microSD
Astell&Kern SR25 - widok albumów na karcie microSD
Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego albumu na TIDAL
Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego albumu na TIDAL
Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego utworu na TIDAL
Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego utworu na TIDAL
Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego utworu
Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego utworu
Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanej listy
Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanej listy
Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku
Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku
Astell&Kern SR25 - widok utworów albumu
Astell&Kern SR25 - widok utworów albumu
Astell&Kern SR25 - widok zapełnienia pamięci
Astell&Kern SR25 - widok zapełnienia pamięci
Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 2
Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 2
Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 3
Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 3
Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 4
Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 4
Astell&Kern SR25 - wyświetlacz menu
Astell&Kern SR25 - wyświetlacz menu
Astell&Kern SR25 - z kartą microSDXC
Astell&Kern SR25 - z kartą microSDXC
Astell&Kern SR25 - zainstalowane serwisy muzyczne
Astell&Kern SR25 - zainstalowane serwisy muzyczne
Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 1
Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 1
Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 2
Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 2
Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 3
Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 3
Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 4
Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 4
Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 44,1kHz
Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 44,1kHz
Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 88,2kHz
Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 88,2kHz
Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 96kHz
Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 96kHz
Previous Next Play Pause
Astell&Kern SR25 - miniatura Astell&Kern SR25 - miniatura Astell&Kern SR25 - miniaturka 1 Astell&Kern SR25 - miniaturka 1 Astell&Kern SR25 - 1 Astell&Kern SR25 - 1 Astell&Kern SR25 - 2 Astell&Kern SR25 - 2 Astell&Kern SR25 - 3 Astell&Kern SR25 - 3 Astell&Kern SR25 - 4 Astell&Kern SR25 - 4 Astell&Kern SR25 - 5 Astell&Kern SR25 - 5 Astell&Kern SR25 - 6 Astell&Kern SR25 - 6 Astell&Kern SR25 - 7 Astell&Kern SR25 - 7 Astell&Kern SR25 - 8 Astell&Kern SR25 - 8 Astell&Kern SR25 - górna ścianka Astell&Kern SR25 - górna ścianka Astell&Kern SR25 - nr wersji programu Astell&Kern SR25 - nr wersji programu Astell&Kern SR25 - plecki Astell&Kern SR25 - plecki Astell&Kern SR25 - pokrętło głośności Astell&Kern SR25 - pokrętło głośności Astell&Kern SR25 - port USB i wejście na kartę microSD Astell&Kern SR25 - port USB i wejście na kartę microSD Astell&Kern SR25 - prawy bok Astell&Kern SR25 - prawy bok Astell&Kern SR25 - skos wyświetlacza Astell&Kern SR25 - skos wyświetlacza Astell&Kern SR25 - tył obudowy z włókna węglowego Astell&Kern SR25 - tył obudowy z włókna węglowego Astell&Kern SR25 - wejścia słuchawkowe 3,5 oraz 2,5 mm Astell&Kern SR25 - wejścia słuchawkowe 3,5 oraz 2,5 mm Astell&Kern SR25 - widok albumów na karcie microSD Astell&Kern SR25 - widok albumów na karcie microSD Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego albumu na TIDAL Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego albumu na TIDAL Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego utworu na TIDAL Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego utworu na TIDAL Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego utworu Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanego utworu Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanej listy Astell&Kern SR25 - widok odtwarzanej listy Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku Astell&Kern SR25 - widok utworów albumu Astell&Kern SR25 - widok utworów albumu Astell&Kern SR25 - widok zapełnienia pamięci Astell&Kern SR25 - widok zapełnienia pamięci Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 2 Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 2 Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 3 Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 3 Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 4 Astell&Kern SR25 - wyświetlacz 4 Astell&Kern SR25 - wyświetlacz menu Astell&Kern SR25 - wyświetlacz menu Astell&Kern SR25 - z kartą microSDXC Astell&Kern SR25 - z kartą microSDXC Astell&Kern SR25 - zainstalowane serwisy muzyczne Astell&Kern SR25 - zainstalowane serwisy muzyczne Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 1 Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 1 Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 2 Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 2 Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 3 Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 3 Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 4 Astell&Kern SR25 + FiiO M11 Pro - 4 Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 44,1kHz Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 44,1kHz Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 88,2kHz Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 88,2kHz Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 96kHz Astell&Kern SR25 - widok parametrów pliku MQA 96kHz

 

Written by : strona