iBasso DX300 – ładny i mocny!

iBasso DX300 – ładny i mocny!

1. iBasso DX300 – wstęp

Przez półtora roku używałem jako wzorca FiiO M11 Pro ale technika wciąż idzie do przodu, głównie w zakresie marketingowego bełkotu ale pojawił się model, który mnie zainteresował bo oferuje coś nowego. Tym czymś jest największy ze wszystkich wyświetlacz 6,5cala oraz największa moc 1240mW i dlatego postanowiłem go kupić aby poznać jego możliwości dźwiękowe.






2. iBasso DX300 – budowa i obsługa

DAP zapakowany jest standardowo w tekturowe ale ładne i wygodnie otwierane pudełko.

                                ibasso dx300 pudelkoiBasso DX300 w pudełku

W komplecie są trzy kabelki: USB do ładowania, SPDiF do przesyłu sygnału cyfrowego do zewnętrznych przetworników oraz specjalny do wygrzewania urządzenia.

ibasso dx300 kabel spdif i do wygrzewania
Jest też szkło ochronne na wyświetlacz oraz plastikowy pokrowiec z fakturą skóry.
Urządzenie z wyglądu jest zupełnie inne niż znane mi DAP-y. Większość ma płaskie kształty i kwadratowe narożniki, natomiast wysokie modele A&K mają udziwnione linie, ostre krawędzie i szpiczaste naroża, np.: SP2000.
iBasso DX300 wygląda jak…telefon. Jest duży 162x77 ale płaski 17mm.

ibasso dx300 ekran glowny
Wszystkie rogi są bardzo mocno zaokrąglone, także wyświetlacz, który zajmuje całą górną powierzchnię. Tak powinno być, a zwykle jest mały wyświetlacz w dużym opakowaniu, np.: KANN Cube.
Wyświetlacz jest typu IPS ma rozmiar aż 6,5cala ale jamnikowe proporcje więc urządzenie nie jest zbyt szerokie i wygodnie siedzi w mojej dłoni.
Równie duże wrażenie robi jego rozdzielczość 2340x1080 pikseli i piękne, żywe barwy. Informacje, które pokazuje są w tak dużym rozmiarze, że mogę je łatwo odczytać bez okularów. Świetnie!
Odnośnie obudowy, to nie koniec jej krągłości, które służą ergonomii. Tylna ścianka jest mocno zagięta w górę, zanim połączy się z bocznymi.

ibasso dx300 tyl obudowy
To bardzo ułatwia podnoszenie urządzenia, gdy leży na płaskiej, twardej powierzchni, jak stół.
Lewa boczna ścianka jest prostopadła do ekranu i ma gniazdo na karty microSD, wciskane, bez przykrywki.

ibasso dx300 lewy bok
Prawa boczna ścianka jest ustawiona pod skosem względem powierzchni ekranu, co jest oryginalne i ciekawe ale niczemu nie służy.

ibasso dx300 prawy bok
Na niej są trzy, niestety jednakowego kształtu i wielkości, przyciski sterujące i pokrętło do regulacji głośności oraz włączania/wyłączania urządzena i wzbudzania wyświetlacza poprzez jego wciśnięcie.

ibasso dx300 pokretlo po skosie
Pokrętło jest cienkie ale duże, tak że wystaje ponad powierzchnię wyświetlacza i odstaje od urządzenia aby mogło być wciskane.

ibasso dx300 moletowane cienkie pokretlo
Używam DX300 od trzech miesięcy ale nie umiem odgadnąć, co miał na myśli człowiek, który zaprojektował to pokrętło. Ja zrobiłbym szerokie pokrętło, ustawione osią równolegle z ekranem i wtopione dolną częścią w skośną ściankę aby było w ten sposób chronione. Wzorcowo jest takie pokrętło zaimplementowane w SP2000.
Kształty DX300 wyjątkowo, na tle innych DAP-ów, pozwalają wsuwać go do ciasnych kieszeni marynarki lub spodni ale odstające kółko, przy pierwszym włożeniu uszkodzi się, a przy kolejnym odpadnie.

ibasso dx300 prawa scianka boczna
Szkoda, że płaski i obły kształt został zepsuty przez brzydkie, odstające pokrętło. Ja słucham tylko w domu i Ty pewnie też ale być może ktoś chciałby nosić DX300 w kieszeni, wszak to urządzenie przenośne i do tego służy.
Innym powodem dla którego DX300 się nie nadaje do słuchania w drodze, jest umieszczenie potencjometru w innym miejscu niż gniazd dla słuchawek. Te muszą wypuszczać kabel do góry z kieszeni i obok nich musi być sterowanie głośnością. Tak ma iBasso DX300 MAX i FiiO M15.
Zatem do używania w drodze, potrzebny jest specjalny pokrowiec do paska. Te uwagi i dywagacje na marginesie.
Jak widać na zdjęciach, obok przycisków sterujących jest przyklejona folia z oznaczeniami ich funkcji, te są typowe więc łatwo odgadnąć.

ibasso dx300 sterowanie
Nie wiem dlaczego napisy nie są naniesione na obudowie tak jak na ściance górnej i lewej. W menu można ustawić, którym przyciskiem przeskakujemy do kolejnego utworu, a którym do poprzedniego – praktyczna opcja.
Jeszcze bardziej praktyczne jest posadowienie gniazd słuchawkowych w dolnej ściance, co chroni przewody przed załamywaniem.

ibasso dx300 dolna scianka
Tak powinno być, bo specjalistyczne kable są drogie i nie zawsze elastyczne. Gniazda słuchawkowe wraz ze wzmacniaczem są wymienne, trzeba wykręcić dwie śrubki i można wysunąć moduł. iBasso oferuje kilka modeli, które różnią się brzmieniem.
Mój DX300 jest wyposażony fabrycznie w AMP11 MK2 i tylko z tym go używałem.

ibasso dx300 modul wzmacniacza amp11 mk2
Do dyspozycji ma symetryczne gniazda 4,4mm i 2,5mm oraz niesymetryczne 3,5mm.

ibasso dx300 trzy typy gniazd sluchawkowych
Na górnej ściance jest gniazdo USB C 3.1 do ładowania i wypuszczania sygnału cyfrowego oraz gniazdo na mini Jack do wypuszczania sygnału cyfrowego w standardzie SPDiF – jest w komplecie kabelek. Tutaj napisy są naniesione bezpośrednio na obudowę, nie na folie ale dlaczego "do góry nogami"? nie wiem.

ibasso dx300 napisy odwrotnie
Na skraju górnej krawędzi wyświetlacza wtopiona jest cienka, szeroka na ok. 4cm dioda, która różnymi kolorami informuje o stopniu naładowania baterii i o rodzaju odtwarzanego pliku. Ciekawy i przydatny drobiazg.
DX300 posiada dwie baterie, które oddzielnie zasilają cześć cyfrową i analogową ale ładowane są jednocześnie przez jedno gniazdo.

ibasso dx300 ladowanie dwoch baterii
Rozładowują się niestety w różnym tempie, co powoduje, że bateria od części analogowej choć o połowę mniejsza, nigdy nie jest całkiem rozładowana, a już trzeba podłączyć ładowarkę, bo od cyfrowej już się skończyła.
Główne dane odnośnie zastosowanych podzespołów elektronicznych pokazane są na naklejonej fabrycznie folii na ekranie.

ibasso dx300 folia na wyswietlaczu z parametrami
Robi wrażenie użycie mocnego 8-rdzeniowego procesora Snapdragon 660, 6G RAM, 128G ROM i aż czterech przetworników CS43198 firmy CIRRUS. Dawno nie widziałem urządzeń z układami tej firmy, bo ostatnimi laty prawie cały rynek opanowały Sabre i AKM.
DX300 działa na bazie dwóch systemów: Android 9 z dostępem do serwisów muzycznych i przeglądarki oraz Linux dla Mango Player, do odtwarzania plików z pamięci i karty.

ibasso dx300 ikony aplikacji
Oba systemy działają szybko i płynnie. Czasem miałem uruchomione jednocześnie Mango, Qobuz i TIDAL i gdy przełączałem się między nimi, to muzyka od razu startowała w miejscu przerwania. Klasa!

ibasso dx300 tidal mango i qobuz jednoczesnie
Szybkość, płynność i stabilność działania wszystkich funkcji DX300 jest doskonała.
Natomiast dziwne jest to, że po naciśnięciu przycisku zmiany utworu na kolejny, odbywa się ona z minimalnym opóźnieniem, około pół sekundy. Tyle, że zdążę zdjąć palec. W A&K SP2000 zmiana ścieżki zajmuje jeszcze więcej czasu ale w FiiO M11 Pro następuje bez zauważalnej zwłoki, dokładnie w momencie naciśnięcia przycisku. To opóźnienie nie jest problematyczne i pewnie nie zwrócisz na nie uwagi.
Wszelkie regulacje w trybie Android, można wykonać po ściągnięciu paska z góry ekranu, tak jak w telefonie.

ibasso dx300 ustawienia audio
Wzmocnienie ma trzy poziomy, używałem zawsze najmocniejszego.

ibasso dx300 wzmocnienie
Filtrów cyfrowych jest pięć, używałem głównie D5, który brzmi najbardziej naturalnie w zakresie odwzorowania barwy i przestrzeni.

ibasso dx300 filtry cyfrowe
Odtwarzacz Mango można używać zarówno w trybie Android, przemiennie z innymi aplikacjami, np.: TIDAL oraz po przełączeniu DAP-a w tryb Mango OS, po naciśnięciu bocznego kółka i wybraniu opcji. W takim przypadku wszystkie elementy pracujące na bazie Androida są niedostępne. Mango Player ma swoje menu ściągane z boku, do ustawień parametrów pracy, które pokrywają się z ustawieniami w trybie pracy Android.

ibasso dx300 mango ustawienia
Zakres regulacji głośności jest analogiczny i opiewa na zakres 0-100, co jest intuicyjne w użyciu, w przeciwieństwie do dzielenia skali regulacji na 130 lub 150 co stosuje A&K w swoich DAP-ach. Zakres ten można z góry ograniczyć dla ochrony wrażliwego słuchu lub czułych  słuchawek o małej mocy.
Wpinanie i wypinanie do DX300 wtyczek Jack symetrycznych i niesymetrycznej, nie powoduje żadnych odgłosów w słuchawkach, oczywiście przy włączonym urządzeniu ale zatrzymanym odtwarzaniu muzyki. Tak powinno być, bo jest wtedy bezpiecznie dla słuchawek i słuchu.
Sprawdziłem też łączenie DX300 ze słuchawkami poprzez Bluetooth i stwierdziłem, że odbywało się bardzo prosto, zarówno pierwsze parowanie, jak i kolejne. Dźwięk grał stabilnie, na odległość całego mieszkania – kilkanaście metrów. Ponieważ użyłem tanich słuchawek Lenovo od telefonu, nie mogę nic napisać odnośnie jakości i charakteru dźwięku.

3. iBasso DX300 – dźwięk

Na początku tej części ważna informacja, że używam tylko słuchawek wokółusznych, które wymagają dużej mocy, w przeciwieństwie do dousznych i dokanałowych, które mają bardzo małą moc, inne parametry i wymagania, względem wzmacniacza i DAP-a.
Jeśli pominąłeś część o budowie i używaniu, to błąd, bo w dłuższej perspektywie czasu ergonomia ma równie duże znaczenie jak dźwięk.
Na  samym początku napisałem, że wybrałem DX300 z powodu największego ekranu i mocy.
Jeśli masz bardzo dobry wzrok i nie nosisz okularów, to 6,5 calowy wyświetlacz możesz uznać za mało ważny element. Natomiast jeśli używasz dużych słuchawek wokółusznych, to moc napędzającego je urządzenia jest kluczowym elementem decydującym o jakości ich dźwięku. To stwierdzenie rozwinę jako oddzielny wątek, w dziale ogólnym FORUM.
Mam nadzieję, że przeczytałeś i mimo śmiesznych przykładów, zrozumiałeś.
Mógłbym napisać, że zakres dynamiki i potęga dźwięku tworzonego przez iBasso DX300 są zachwycające ale tak piszą wszyscy o prawie wszystkich DAP-ach więc niewiele to w sumie mówi o jego możliwościach, a te są niezwykłe.
Zatem nie obejdzie się bez porównań do konkurencyjnych modeli.
Wcześniej używany FiiO M11 Pro ma 520mW co jest około dwa razy większą mocą niż oferują inne DAP-y i to słychać w dynamice i swobodzie dźwięku z podłączonych słuchawek. Nigdy nie odczuwałem niedosytu mocy ani kontroli basu i czystości muzyki. Prawdę pisząc nawet nie przypuszczałem, że może być jeszcze lepiej.
Jasne, że słuchałem modelu uznanego przez wielu recenzentów za najlepszy i na pewno najdroższy czyli A&K SP2000. Niestety wbrew opiniom i być może Twoim wyobrażeniom, flagowy model firmy Astell, ze słuchawkami wymagającymi dużo mocy, jak Pioneer MASTER 1 i SONY Z7 i Z1R, nie radzi sobie.
Dynamika dźwięku jest ograniczona, podobnie zejście i moc basu. Brzmienie jest płaskie, monotonne, barwy szaro-pastelowe, a do tego skłonność do wyostrzania sybilantów. Ze słuchawkami dokanałowymi gra zapewne wybornie, bo do nich jest zaprojektowany. Wiem, że najmocniejszy jest model KANN Cube i też go dobrze poznałem ale nawet on nie może się równać skalą dźwięku z DX300. Tak! Owszem gra mocniej od SP2000 ale to wciąż znacznie mniejsza skala i do tego brak wypełnienia konturów treścią, względem opisywanego iBasso.
Nie wierzysz? Wiem dlaczego.
A&K informuje o największej mocy Cube i podaje ją w Voltach. Hahaha! Czyżby nie wiedzieli, że w Voltach wyraża się napięcie, nie moc! Być może myślą, że mogą pisać bzdury bo nikt się nie zorientuje?
Chyba mają rację, bo wszyscy to powtarzają, a nikt nie wyprostował. Ty jeśli nie pamiętasz z lekcji fizyki, to łatwo możesz sprawdzić, miziając ekran swojego super telefonu, że moc to iloczyn napięcia i prądu, a jednostką jest Watt.
Napięcie to tylko potencjalna możliwość do przepływu prądu ale nawet znając impedancję odbiornika – słuchawek, nie wiemy ile prądu może dostarczyć źródło – w tym przypadku DAP.
Zatem wiem jakie napięcie bez obciążenia, może wytworzyć KANN Cube – imponujące 12V ale nie wiem jaką może oddać moc. Wiem natomiast jaką moc może oddać iBasso DX300, bo producent zna się na rzeczy i ją podał: 1,2W. Tyle objaśnienia fałszywych informacji podawanych przez A&K.
W praktyce jest tak, że DX300 tworzy imponującą skalę dźwięku z najmocniejszymi słuchawkami dynamicznymi i świetnie sobie radzi także z wysterowaniem izodynamicznych, które potrzebują jeszcze więcej prądu, nie napięcia.
Ta potęga i rozmach jest większa niż w wielu wzmacniaczach stacjonarnych. Dla przykładu, mniejszą skalę dźwięku oferuje MATRIX Element X oraz powerDAC SONY TA-ZH1ES.
Skala dynamiki i potęga, to nie wszystkie atuty brzmienia DX300. Dopełnia je swoboda panowania nad dźwiękiem, czyli pełna kontrola basu, doskonałe poukładanie instrumentów na scenie oraz oddech, bez usztywnienia.
Inaczej ujmując tę sprawę, brzmienie jest plastyczne. To bardzo ważny aspekt dźwięku Hi-End, bo bez plastyki muzyka brzmi jakby grały na instrumentach roboty albo w ogóle jakby tworzył ją komputer, nie ludzie.
Ten element także bardzo mocno odróżnia DX300 od najwyższych modeli A&K. Znane mi KANN Cube i Alpha oraz SP2000 grają równie szybko, szczegółowo i mają kontrolę nad basem jak DX300 ale nie dość, że skala muzyki jest mniejsza, bas płytszy, to jest to jeszcze okupione brakiem plastyczności.
Muzyka trzymana jest sztywno w ryzach i przez to brakuje jej oddechu, swobody wybrzmienia i właśnie plastyki, co skutkuje analitycznym brzmieniem. Ten problem dotyczy bardzo wielu urządzeń stacjonarnych, nawet drogich i wyrafinowanych.
SONY ZH1 o mocy 1,2W/32Ohm, ma świetną mikrodynamikę ale potęgę i plastykę dźwięku mniejszą od iBasso DX300. Takie cuda! Kolejną cechą brzmienia DX300, dopełniającą jego ekscytujący charakter i klasę Hi-End, jest barwa głosów i instrumentów akustycznych.
Wspomniane modele A&K oraz różne amp-dac biurkowe, grają sucho, z szarą lub pastelową paletą barw.
FiiO M11 Pro pracuje na dwóch AKM4497 i oferuje piękne żywe barwy.
Kupując iBasso DX300 oparty na czterech CS43198, miałem obawy odnośnie barwy, czy będzie równie soczysta i urozmaicona. Okazało się, że muzyka prezentowana przez DX300 jest niesamowicie nasycona harmonicznymi i mieni się wszystkimi odcieniami od pasteli po jaskrawe, aż chce się słuchać! Brawo!
Skutkuje to bardzo dobrym różnicowaniem barwy głosów i instrumentów. Balans tonalny jest świetnie wyważony.
Ostatni z ważnych aspektów dźwięku, to mikrodynamika. Bez niej muzyka brzmi płasko, nudnie, wręcz sztucznie.
Wielu melomanów wybiera wzmacniacze lampowe właśnie dla ich pięknych barw i wybornej mikrodynamiki, co oznacza, że wiele nowoczesnych urządzeń audio ma wciąż z tym problem.
iBasso DX300 potwierdza swoją najwyższą klasę także w tym zakresie, oferując wyborną mikrodynamikę. Dźwięki akustycznych instrumentów są rozwibrowane, tętnią wewnętrzną energią, pokazują faktury.
Inne DAP-y nie mają porównania do DX300. Skutkiem tego jest też wyraźnie prezentowana akustyka sal nagraniowych i przestrzeń na scenie. Instrumenty mają wyjątkową, jak na DAP masę i trójwymiarową posturę.
Potwierdzeniem mojej opinii w zakresie braków w nasyceniu barwami i niskiej plastyki obrazu dźwiękowego z A&K SP2000 jest fakt, że w najnowszej wersji SP2000T ma on także wzmacniacz oparty na dwóch lampach.
Wcześniej lampy zastosował Cayin w modelu N8.
Na koniec dopiszę, bo to ważne, że warunkiem koniecznym do docenienia i dobrego spożytkowania możliwości dźwiękowych iBasso DX300, jest zastosowanie bardzo przejrzystych kabli.
Ja używam kabli ze srebra 6N oraz z miedzi 7N srebrzonej, wykonane z 8 i z 16 skrętek Litz i zakończonych wtykami micro Jack, Pentaconn oraz mini Jack.
Jeśli podłączysz wysokiej klasy słuchawki do DX300 grubym kablem z miedzi 4N lub 5N, o dużej pojemności, to najprawdopodobniej otrzymasz ciemny, tłusty dźwięk, o zbyt małej rozdzielczości i niskiej mikrodynamice.
Tak psują dobry dźwięk kiepskie kable. To psucie, w przypadku grających chudym, lekkim dźwiękiem urządzeń, daje karykaturalną namiastkę basu i złudne poczucie wypełnienia konturów treścią muzyczną.

Na koniec kilka zdań o porównaniu jakości dźwięku przy pracy DX300 w różnych systemach.
W trybie Mango OS gdzie można korzystać tylko z Mango Player, słuchałem muzyki w rozdzielczości 24bit i DSD, zapisanej na karcie microSD.

ibasso dx300 mango odtwarzany utwor
Jej charakter był najbardziej zwarty, kopiący, miał lepiej oddane wybrzmienie i dokładniej przekazywał akustykę sal nagraniowych.
W trybie pracy z uruchomionym systemem Android, muzyka odtwarzana z Mango Player grała trochę mniej żywo i nie tak dobitnie jak w trybie Mango OS.
Nie umiem jednoznacznie stwierdzić, że muzyka HD odtwarzana z karty brzmi lepiej od pobranej na urządzenie w rozdzielczości Hi-Res z TIDAL lub Qobuz. Jeśli tak, to różnica nie jest warta uwagi.
Zauważyłem natomiast, że muzyka Hi-Res z TIDAL brzmi inaczej niż z Qobuz. TIDAL materiał 24bit przesyła skompresowany w technice MQA, która ponoć nie jest stratna.

ibasso dx300 tidal master sampling
Nawet jeśli taka jest i ilość bitów się zgadza, to niestety każda operacja na cyfrowym sygnale muzycznym, ma wpływ na dźwięk, niestety negatywny wpływ. DAP DX300, jak widać powyżej, pokazuje, że częstotliwość próbkowania materiału MASTER wynosi 384kHz. Im wyższa wartość samplingu tym więcej operacji na dźwięku jest robione, a to zawsze ma negatywny wpływ dla muzyki.
Wiem, że producenci przetworników przekonują Cię, że im wiecej kiloherców tym lepiej. Nie wierz im, jest na odwrót.
Wybacz, jeśli to dla Ciebie oczywiste.
Natomiast Qobuz przesyła muzykę, zarówno w jakości CD jak i Hi-Res 24bity, bez kompresji.

ibasso dx300 parametry pliku qobuz
Różnica w brzmieniu tych samych albumów jest taka, że odtwarzane z TIDAL MASTER, mają bardziej akcentowaną rozdzielczość, a odtwarzane z Qobuz Hi-Res, mają lepsze nasycenie barwami i ogólnie większą masę i potęgę. Dla mnie brzmią bardziej naturalnie. Nie jest to duża różnica, raczej subtelna ale ją słychać w iBasso DX300.
Dodam, że mimo cudów techniki, które pozwalają „słuchać muzyki z powietrza” w rozdzielczości 24 bity, to nadal zasadnicze znaczenie ma jakość pierwotnego nagrania muzyki. Wciąż znacznie lepiej brzmią płyty dobrze nagrane i słuchane w jakości CD -16bitów, od źle nagranych i słuchanych z plików o rozdzielczości 24bitów.

4. iBasso DX300 – podsumowanie

Do porównania z opisywanym modelem przydałyby się jeszcze flagowce: Hiby R8, SHANLING N8, FiiO M15 i M17 ale niestety nie mam do nich dostępu, bo większość jest już nie do kupienia, natomiast M17 jeszcze nie ma na rynku – problemy z chipami.
Tak czy siak, DX300 jest wzorcowym urządzeniem pod względem parametrów: moc, dynamika, stosunek S/N, ilość RAM, ilość przetworników C/A itd.
Posiada piękną, nowoczesną i bardzo ergonomiczną, z wyjątkiem odstającego pokrętła, obudowę, która jest wykonana z najwyższym poziomem jakości.
Jego dźwięk zachwyca potęgą, bogactwem barw, plastyką oraz mikrodynamiką i przestrzenią. Tak nie gra żaden inny DAP, tylko wzmacniacze stacjonarne i to nie wszystkie.
Jeśli słuchasz muzyki głośno z wokółusznych słuchawek o wysokiej mocy, to DX300 jest najlepszą propozycją.
Słuchając z nim KLIPSCH HP-3, SONY Z1R, Pioneer MASTER 1 i MONITOR 5, Oppo PM-1, Monolith M570 i innych, miałem pełną frajdę z muzyki i nie czułem potrzeby zmiany na system stacjonarny.
Oczywiście te słuchawki potrafią zagrać jeszcze dużo lepiej ale z moim systemem wzorcowym, który jest wielki i ciężki, a o cenie nie wspominam, bo tam jeden kabel kosztuje więcej od opisanego DAP-a.
DX300 kosztuje 6kzł, a można go kupić za 5kzł. W tej cenie jest streamer, DAC i wzmacniacz słuchawkowy i nadajnik/odbiornik Bluetooth, w jednej obudowie więc bez kabli i to przenośne.
Czasem się zastanawiałem po co te wszystkie małe i średnie pudełka na biurko, skoro tak małe i zwarte urządzenie gra lepiej od większości z nich. Sprawdź, a sam się przekonasz!

Polecam
Józek Bywalec

P.S.
W widoku komputerowym jest poniżej galeria z większą ilością zdjęć.

iBasso DX300 - dyskusja


iBasso DX300 - pudełko
iBasso DX300 - pudełko
iBasso DX300 - moduł wzmacniacza AMP11 MK2
iBasso DX300 - moduł wzmacniacza AMP11 MK2
iBasso DX300 - kabelki
iBasso DX300 - kabelki
iBasso DX300 - kabel SPDiF i do wygrzewania
iBasso DX300 - kabel SPDiF i do wygrzewania
iBasso DX300 - w pudełku
iBasso DX300 - w pudełku
iBasso DX300 - folia na wyświetlaczu z parametrami
iBasso DX300 - folia na wyświetlaczu z parametrami
iBasso DX300 - lewy bok
iBasso DX300 - lewy bok
iBasso DX300 - ekran blokady
iBasso DX300 - ekran blokady
iBasso DX300 - dolna ścianka
iBasso DX300 - dolna ścianka
iBasso DX300 - gniazda słuchawkowe
iBasso DX300 - gniazda słuchawkowe
iBasso DX300 - wymienny moduł wzmacniacza z gniazdami
iBasso DX300 - wymienny moduł wzmacniacza z gniazdami
iBasso DX300 - trzy typy gniazd słuchawkowych
iBasso DX300 - trzy typy gniazd słuchawkowych
iBasso DX300 - górna ścianka
iBasso DX300 - górna ścianka
iBasso DX300 - napisy odwrotnie
iBasso DX300 - napisy odwrotnie
iBasso DX300 - tył obudowy
iBasso DX300 - tył obudowy
iBasso DX300 - plecki
iBasso DX300 - plecki
iBasso DX300 - zagięte narożniki z tyłu
iBasso DX300 - zagięte narożniki z tyłu
iBasso DX300 - gniazdo z kartą microSD
iBasso DX300 - gniazdo z kartą microSD
iBasso DX300 - prawa ścianka boczna
iBasso DX300 - prawa ścianka boczna
iBasso DX300 - prawy bok
iBasso DX300 - prawy bok
iBasso DX300 - sterowanie
iBasso DX300 - sterowanie
iBasso DX300 - pokrętło po skosie
iBasso DX300 - pokrętło po skosie
iBasso DX300 - moletowane cienkie pokrętło
iBasso DX300 - moletowane cienkie pokrętło
iBasso DX300 - ekran główny
iBasso DX300 - ekran główny
iBasso DX300 - ikony aplikacji
iBasso DX300 - ikony aplikacji
iBasso DX300 - wzmocnienie
iBasso DX300 - wzmocnienie
iBasso DX300 - filtry cyfrowe
iBasso DX300 - filtry cyfrowe
iBasso DX300 - ustawienia audio
iBasso DX300 - ustawienia audio
iBasso DX300 - Mango ustawienia
iBasso DX300 - Mango ustawienia
iBasso DX300 - ustawienia zaawansowane
iBasso DX300 - ustawienia zaawansowane
iBasso DX300 - ładowanie baterii
iBasso DX300 - ładowanie baterii
iBasso DX300 - ładowanie dwóch baterii
iBasso DX300 - ładowanie dwóch baterii
iBasso DX300 - albumy Mango
iBasso DX300 - albumy Mango
iBasso DX300 - albumy Qobuz
iBasso DX300 - albumy Qobuz
iBasso DX300 - albumy TIDAL
iBasso DX300 - albumy TIDAL
iBasso DX300 - parametry pliku Qobuz
iBasso DX300 - parametry pliku Qobuz
iBasso DX300 - TIDAL MASTER sampling
iBasso DX300 - TIDAL MASTER sampling
iBasso DX300 - biblioteka Qobuz
iBasso DX300 - biblioteka Qobuz
iBasso DX300 - ekran blokady po włączeniu
iBasso DX300 - ekran blokady po włączeniu
iBasso DX300 - Mango odtwarzany utwór
iBasso DX300 - Mango odtwarzany utwór
iBasso DX300 - odtwarzacz Mango
iBasso DX300 - odtwarzacz Mango
iBasso DX300 - Mango Player
iBasso DX300 - Mango Player
iBasso DX300 - utwór w Mango Player
iBasso DX300 - utwór w Mango Player
iBasso DX300 - TIDAL odtwarzany utwór
iBasso DX300 - TIDAL odtwarzany utwór
iBasso DX300 - TIDAL utwory albumu
iBasso DX300 - TIDAL utwory albumu
iBasso DX300 - TIDAL, Mango i Qobuz jednocześnie
iBasso DX300 - TIDAL, Mango i Qobuz jednocześnie
iBasso DX300 - utwór w Qobuz
iBasso DX300 - utwór w Qobuz
iBasso DX300 - utwór w TIDAL
iBasso DX300 - utwór w TIDAL
Previous Next Play Pause
iBasso DX300 - pudełko iBasso DX300 - pudełko iBasso DX300 - moduł wzmacniacza AMP11 MK2 iBasso DX300 - moduł wzmacniacza AMP11 MK2 iBasso DX300 - kabelki iBasso DX300 - kabelki iBasso DX300 - kabel SPDiF i do wygrzewania iBasso DX300 - kabel SPDiF i do wygrzewania iBasso DX300 - w pudełku iBasso DX300 - w pudełku iBasso DX300 - folia na wyświetlaczu z parametrami iBasso DX300 - folia na wyświetlaczu z parametrami iBasso DX300 - lewy bok iBasso DX300 - lewy bok iBasso DX300 - ekran blokady iBasso DX300 - ekran blokady iBasso DX300 - dolna ścianka iBasso DX300 - dolna ścianka iBasso DX300 - gniazda słuchawkowe iBasso DX300 - gniazda słuchawkowe iBasso DX300 - wymienny moduł wzmacniacza z gniazdami iBasso DX300 - wymienny moduł wzmacniacza z gniazdami iBasso DX300 - trzy typy gniazd słuchawkowych iBasso DX300 - trzy typy gniazd słuchawkowych iBasso DX300 - górna ścianka iBasso DX300 - górna ścianka iBasso DX300 - napisy odwrotnie iBasso DX300 - napisy odwrotnie iBasso DX300 - tył obudowy iBasso DX300 - tył obudowy iBasso DX300 - plecki iBasso DX300 - plecki iBasso DX300 - zagięte narożniki z tyłu iBasso DX300 - zagięte narożniki z tyłu iBasso DX300 - gniazdo z kartą microSD iBasso DX300 - gniazdo z kartą microSD iBasso DX300 - prawa ścianka boczna iBasso DX300 - prawa ścianka boczna iBasso DX300 - prawy bok iBasso DX300 - prawy bok iBasso DX300 - sterowanie iBasso DX300 - sterowanie iBasso DX300 - pokrętło po skosie iBasso DX300 - pokrętło po skosie iBasso DX300 - moletowane cienkie pokrętło iBasso DX300 - moletowane cienkie pokrętło iBasso DX300 - ekran główny iBasso DX300 - ekran główny iBasso DX300 - ikony aplikacji iBasso DX300 - ikony aplikacji iBasso DX300 - wzmocnienie iBasso DX300 - wzmocnienie iBasso DX300 - filtry cyfrowe iBasso DX300 - filtry cyfrowe iBasso DX300 - ustawienia audio iBasso DX300 - ustawienia audio iBasso DX300 - Mango ustawienia iBasso DX300 - Mango ustawienia iBasso DX300 - ustawienia zaawansowane iBasso DX300 - ustawienia zaawansowane iBasso DX300 - ładowanie baterii iBasso DX300 - ładowanie baterii iBasso DX300 - ładowanie dwóch baterii iBasso DX300 - ładowanie dwóch baterii iBasso DX300 - albumy Mango iBasso DX300 - albumy Mango iBasso DX300 - albumy Qobuz iBasso DX300 - albumy Qobuz iBasso DX300 - albumy TIDAL iBasso DX300 - albumy TIDAL iBasso DX300 - parametry pliku Qobuz iBasso DX300 - parametry pliku Qobuz iBasso DX300 - TIDAL MASTER sampling iBasso DX300 - TIDAL MASTER sampling iBasso DX300 - biblioteka Qobuz iBasso DX300 - biblioteka Qobuz iBasso DX300 - ekran blokady po włączeniu iBasso DX300 - ekran blokady po włączeniu iBasso DX300 - Mango odtwarzany utwór iBasso DX300 - Mango odtwarzany utwór iBasso DX300 - odtwarzacz Mango iBasso DX300 - odtwarzacz Mango iBasso DX300 - Mango Player iBasso DX300 - Mango Player iBasso DX300 - utwór w Mango Player iBasso DX300 - utwór w Mango Player iBasso DX300 - TIDAL odtwarzany utwór iBasso DX300 - TIDAL odtwarzany utwór iBasso DX300 - TIDAL utwory albumu iBasso DX300 - TIDAL utwory albumu iBasso DX300 - TIDAL, Mango i Qobuz jednocześnie iBasso DX300 - TIDAL, Mango i Qobuz jednocześnie iBasso DX300 - utwór w Qobuz iBasso DX300 - utwór w Qobuz iBasso DX300 - utwór w TIDAL iBasso DX300 - utwór w TIDAL